środa, 4 grudnia 2013

Od Williama cd Xsawiera

Spojrzałem na Xsewusia bardzo poważnie po czym szeroko się uśmiechnąłem.
- Ale Xsewuś~! Ja cię kocham~! Jestem twój i ty musisz być ze mną~! 
On rozpłakał się jeszcze bardziej, ale chyba teraz ze szczęścia. Przytuł mnie tak mocno, jakby chciał mnie nigdy nie wypuścić, ja też nie chcę go tracić. Ja chce być z nim~! 
Pocałował mnie w usta i zamknął oczy, położyłem mu głowę na klacie i wpatrywałem się w ścianę, czułem jak jego ręka głaszcze moje biodro. 
- Zamieszkasz ze mną, prawda?- szepnął w końcu. 
- Mogę zamieszkać~! Chociaż nie... Nie mogę... 
- Dlaczego?!- spojrzał na mnie.
- Obiecałem Asami, że nie pokażę się już w zamku~!- zacząłem czuć, że mnie tyłek napierdala.- Xseeeewuś~! 
- Co? 
- Tyłek mnie boli~! Musiałeś tak mocno~? 
Zaśmiał się.
- Mogę mocniej na następny raz. 
Zachichotałem i zwlokłem się z łóżka, byłem zmęczony, ale nie chciało mi się ani trochę spać, nawet gdyby była noc to bym pewnie nie zasnął~! 
- A ty gdzie się wybierasz? Do tego z tą stopą..
Spojrzałem na swoją stopę, co z nią było nie tak~? bandaż zrobił się trochę czerwony i noga trochę bolała, ale to nic~! 
- Xsewuś chcesz coś do jedzenia~? Słyszałem jak ci burczy w brzuchu~!- uśmiechnąłem się szeroko.

[Xsewuś?]

Brak komentarzy: