środa, 4 grudnia 2013

Od Tiney c.d. Asami

Przez ten czas zaprzyjaźniłam się mocno z Asami, czasami w nocy płakałam wtedy spałyśmy razem wtulone w siebie. Anielica chciała za wszelką cenę nauczyć się walczyć, więc codziennie ją uczyłam i dodatkowo sama ćwiczyłam, przez trzy miesiące nic się nie działo wiec co miałam robić? Całe dnie polowałam, czytałam w bibliotece Xsawiera lub ćwiczyłam się w walce. Któregoś dnia wrócił pan zamku, Xsawier. Asami cieszyła się że wrócił ale nie okazywała tego bo była zła na chłopaka, nie do końca wiem dlaczego, ale się domyślałam. Demon raczej przebywał sam, rzadko się odzywał i z nami rozmawiał. Asami na każdym kroku pokazywała jak obrażona jest na niego. Po kolejnym miesiącu przyszedł Will, zmienił się. Już nie był tak przygnębiony jak wtedy. Gdy przyszedł jedyna osobą z jaka zaczął rozmawiać była Asami, cieszyli się na swój widok. Nie chciałam przeszkadzać więc cicho opuściłam pokój kierując się do ogrodu, tam położyłam się na trawie i wygrzewałam w słońcu. Może wreszcie tamta sprawa zostanie zamknięta?

<Asami?>

Brak komentarzy: